1 Nisan 2010 Perşembe

Dornenreich - Durch den Traum


Bir önceki updeytim olan Drudkh'tan sonra, içimde yer etmiş olan bir kaç metal-metal etkileşimli albüm daha yüklemeye karar verdim. Dornenreich'ın bu albümü, metal etkileşimli kısmına giriyor. Çok bilenler "ambient rock" diyor, ben de dediklerini kabul ediyorum. Kesinlikle avantgarde, kesinlikle özgün bir albüm yine. Blog takipçilerimizden Nouvelle Vague sevenler beğenmeyecek olsa da -o hıyarlar neyi beğenir ki zaten-, mesela Noir Desir sevebilmiş bir kişi çok da rahatsız edici bulmayacaktır bu albümü. Belirtmeye gerek görmüyorum, bütün paylaşımlarım gibi çok yoğun bir albüm.

Son bir ekleme, Dornenreich'ın bir albümü diğerini tutmaz, her biri ayrı ayrıdır. Diğer albümlerden birini denediğinizden bundan uzak durmayın. CİDDEN GÜZEL.

Durch den Traum

1 yorum: